Vacature - Facility manager
Klaar om in te staan voor alle faciliteiten, diensten en infrastructuur binnen het grootste dienstenchequebedrijf van België? Group Daenens zoekt een gedreven facility manager die onze interne klanten ontzorgt op het vlak van aankoop, wagenparkbeheer, patrimoniumbeheer, IT, telefonie … ! Lees meer over deze job ->
Wat ga je doen?
Als facility manager ga je aan de slag als manager bij de verdere uitbouw van de Facilities-afdeling in het Shared Services Center van Group Daenens. Samen met je team van 6 medewerkers lever je aan al onze dienstverlenende bedrijven ondersteunende diensten. Je staat in voor het beheer en de optimalisering van alle interne faciliteiten, diensten en infrastructuur (waaronder 300 fleetwagens en 200 gebouwen). Zo creëer jij een veilige, functionele en kostenefficiënte werkomgeving voor als onze medewerkers en (interne) klanten.
- Je bent een echte people manager waarop collega’s vertrouwen. Met je brede kennis van verschillende facilitaire onderwerpen en je algemene technische knowhow ondersteun je medewerkers zodat zij oplossingen kunnen bieden. Kwaliteit en veiligheid dragen wij hoog in het vaandel.
- Je bent eindverantwoordelijk voor het vlotte verloop van dagelijkse activiteiten en projecten van je verschillende medewerkers (klusjesdienst, magazijnmedewerker en facility coördinatoren). Duidelijke communicatie met alle betrokkenen is hier cruciaal.
- Als key user van onze facility management software (FMS) sta je in voor de input van data, het beheer en de verdere ontwikkeling van het FMS.
- Je draagt bij tot vernieuwing, verbetering en modernisering van onze facilitaire diensten door gebruik te maken van intelligente toepassingen.
- Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en beheren van het facilitair budget, inclusief uitgavenbewaking, inkoopoptimalisering en kostbesparingsmogelijkheden. Je rapport op regelmatige basis aan het management over financiële prestaties en de efficiëntie van faciliteiten.
- Je ziet toe op het onderhoud, inspectie en reparatie van gebouwen, installaties en systemen (zoals verwarming, ventilatie, airconditioning, elektriciteit enz.).
Wie ben jij?
- Je voltooide een hogere opleiding, bij voorkeur in facility management, vastgoedbeheer, bedrijfskunde of vergelijkbare richting.
- Je hebt al meerdere jaren ervaring in een vergelijkbare functie, liefst in een grotere organisatie of vastgoedomgeving.
- Je bent analytisch en legt snel verbanden: daardoor kan je goed organiseren en coördineren met de juiste prioriteiten.
- Je hebt sterke communicatievaardigheden en onderhandelt vlot met verschillende afdelingen en externe leveranciers. Je beheerst het Nederlands en Frans. Kennis van de Engelse taal is een pluspunt.
- Je hebt een probleemoplossend vermogen en een proactieve aanpak in het voorkomen en oplossen van facilitaire uitdagingen.
- Je hebt kennis van veiligheidsvoorschriften en milieuwetgeving.
- Je hebt ervaring in budgetbeheer en kostenbesparing binnen facilitaire diensten.
- Je bezit de nodige technische kennis van gebouwbeheer, inclusief HVAC-systemen, elektrische installaties en gebouwbeheersystemen.
- Je bent klantgericht, proactief en flexibel.
Wat krijg je?
- Een veelzijdige en uitdagende functie met een jong en enthousiast team in een dynamische werkomgeving.
- Een voltijds contract van onbepaalde duur in een 40-urenstelsel met opbouw van 12 ADV-dagen
- Een marktconforme verloning. Bovenop je nettoloon krijg je ook extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen, maaltijdcheques en ecocheques
- Plaats van tewerkstelling: ons hoofdkantoor in Brugge
Interesse?
Solliciteer dan gauw via de knop ‘stel je kandidaat’ hieronder je hoort snel van ons.
Tot binnenkort!
Allerlei
Locatie: Brugge
Contract: Onbepaalde duur